tisdag 22 januari 2008

Fanken!


Gick just på toaletten, och precis när jag satte ner baken, insåg jag att jag satte mej ner i Olles kiss...
Story of my life.. hinner liksom inte se efter, ibland hinner jag inte ens kissa, så så sett var det ju bra!
Projekten spinner på:
Projekt 1: Avvänjning av amning
Reslutat: Sådär... Jag ger liksom upp sådär lagom till klockan är 4-4.30 på morgonen, och de minutrarna jag får sova efteråt är ljuvliga!! Men vi är nere på den lilla gången om dygnet så vissa framsteg har ändå gjorts!

Projekt 2: Överraskningsprojekt inför helgens fest.
Resultat: Åt skogen.. återkommer..

Projekt 3: Ny bh
Resultat: TOPPEN!! Halva reapriset på alla underkläder på Lindex, 3 behåar i diverse storlekar (mellan 70 c-80 a!!!!), köper dem sådär på ett ögonmått, kommer hem, provar och på nåt jäkla vänster passar de!

Projekt 4: Nytt jobb
Resultat: Progressing

Projekt 5: Garderober
Resultat: Fortfarande i mitt huvud, har inte ens kommit mej för att sälja byråerna som nu står på garderobernas tänkta plats på Blocket. Kanske nästa vecka..

Projekt 6: Städa
Resultat: Sådär, har lagt in önskemål om en barnvakt i tidigare inlägg, till min önskan lägger jag att barnvakten har ett ökande städberoende! (tror att detta projekt blir mer lätthanterligt när jag får klart projekt 5).

Sådär, det var den redogörelsen.
Idag har jag ätit världens godaste sushi (nej Sveriges menade jag), på SoyaSushi i Mölnlycke tillsammans med exkollegor. Sämre kan man verkligen ha det!!

Lägger in en blid från staden Eze i Provence. Här bor Bono i U2. Coolt!

Inga kommentarer: