onsdag 20 februari 2008

Profil nummer elva

Man kan nog tro att jag fallit från jordens skorpa, men så är inte fallet- tvärtom!
Jag är sannerligen mer levande idag än igår!
Jag kör slalom mellan febertoppar, Guldheden, samboskap, namngivningsfester, gengångare och ofrivillig barnlöshet (OBSERVERA NOGA- det är inte jag som önskar barn, det är en vän, och inget skulle göra mej mer varm i hjärtegropen om hon o hennes man kunde få en ljuvunge).
Man räcker till! Det är ganska coolt, även om man tror att snart spricker hela fasaden, så gör den inte det. Det känns som om att grunden jag står på verkar ha stabiliserat sej och helt plöstligt är jag stormens öga, istället för att vara den som fladdrar runt, runt.

Utåtriktad.
Kommunikativ.
Kraftfull.
Bestämd.
Viljestark.
Lugn.
Tålmodig.

Dagens 7 ledord, förresten, hela veckans för bövelen!

I filmen nedan, ser vi min vackra dotter, roas utav en gammal leksakshund som har fått nya batterier. Tänk vad det kan göra va!
Tyvärr la jag in filmen innan jag ändrat på den, så lägg dej nu bekvämt tillrätta på vänster sida och kolla på min fining!

Tjing--


Inga kommentarer: