tisdag 26 februari 2008

Tadada!

Hej,
ja, visst är han bra min man? Han är toppen!
Med lite knix och trix så har han skapat mej en lite mer unik blogg, med smak av american diner!




I bakgrunden spelas "Return to sender", och jag sitter längst bak i den blankputsade baren och dricker färskpressad apelsinjuice i väntan på min 2x2x2.
2 pancakes
2 bacon strips
2French Toast
-and a side of toast, white please!
Servitrisen heter Rosie, hon har jobbat här ett tag nu, och är vass på många sätt. Hon känner alla till förnamn och har alltid en minut över för lite small talk.
I köket jobbar några mexikaner, fåordiga, men glada över att ha fått arbete, olagligt givetvis.
Han som äger stället är rätt sällan här, för han har en massa andra projekt han måste kolla till. Känner honom inte speciellt bra. Burt heter han. En sån där svullig amerikan du vet, en sån som vet allt!

Hoppsan! Rätt tillbaka till the good old over there!!

Hursomhelst- Kom in på en kaffe när ni så önskar! Jag sitter här, längst bort i baren!
Välkomna!

1 kommentar:

Anonym sa...

shit vilke snygg logga.....du förresten...jag har hört att mia skäringer slutat blogga...då får du bli nya mia :) kram