torsdag 24 april 2008

Fasen

vad folk fyller år va, hela jäkla tiden!

I morse var jag uppe 05.15, för att fläcka ihop en marängtårta till Noahs bästa kompis mamma! Jo, vi umgås ju också, men vi träffades genom pojkarna.
06.20 vandrade jag och barnen 2 kvarter ner till födelsedagsbarnet, med en alldeles fantastiskt söt, i dess rätta bemärkelse, tårta.
Chokladmarängbottnar och vispad grädde med färska hallon.
Efter upprepade mail om den fantastiska tårtan, insåg jag att jag dragits med i en ond spiral..
Hoppas bara inte att min bagarlust blåser bort, eftersom tårtkraven blir för höga.

Men, födelsedagar är allt nåt alldeles speciellt, den enda dagen på året som man faktiskt får göra precis som man vill, bara för att det är just, ens egens.



Å, ja just ja, glömde helt, ett extra grattis till min kusin Karin, som fyllde typ 32 igår, eller nåt. Det är synd och skam att jag inte har ett endaste litet ynkligt kort på dej!
Tur då att jag lyckades på Google!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad gullig du är AnnaSara!!!!
Kraaaaam