tisdag 8 april 2008

Fri-från-bemanningsföretagsdagen!




Nu är det officiellt, helt officiellt!
Jag är uppsagd och färdig, och med all säkerhet är jag den allra lyckligaste. Fri från allt vad bemmmaningsbranchen står för.
Ovisshet.
Otrygghet.
Utanförskap.

Vet ju inte säkert vad jag kommer att känna efter några månader på mitt nya jobb, men skulle tro att det blir annorlunda.
Tänka att uppskattas av sin arbetsgivare!

Dagen har firats genom att tvätta, horder av tvätt.
Luncha med fina Joanna, Gudsonen och PluttPix.

Har detssutom tvättat fönster.
My god, vilken härlig upplevelse, nästan religös.
Att se ut genom rutorna igen, och blicka ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är glad för din skull!! (Å jävligt avis) =)

Anonym sa...

Vad duktig du är! På att skriva och göra en bra blogg. Nu när jag äntligen hittat hit.
Hörde du om släktträffen på Östra? Sophie och Hilmer med varsitt armbrott träffas på akutkorttidsavdelningen. En höger och en vänster. Två röda stiliga bandage. Och två väldigt fnissiga pinsamma mammor... Kusiner typ.