onsdag 18 juni 2008

Firmafest med nya skor

I torsdags gick den stora vårfesten av stapeln, och efter en stunds Paddanbåtsåkande, följde friskt festande i hyrd lokal. Hejbaberiba vad vi dansade!
Insåg då och där hur illa det var ställt, när DJ'n till min stora lycka klämde på "Dansa i neon"! Denna åttitalsrykare har aldrig varit så bra, och det är först nu, i efterhand, jag inser, att detta måste ju vara ett säkert tecken på att tjata håller på att bli gammal! Fan.

Hursomhelst återfyllde jag ungdomens söta bägare, genom att röka bort min röst fullständigt! Toppen!
Speciellt när man ska ha telefonmöte morgonen efter..

2 kommentarer:

Anonym sa...

& sitta och fnitterprata in på småtimmarna med snövitsvännen, pretty blue och sälungen...
tyckte väl du var lite sliten

me like mitt nya knitname...pretty blue :)

Anonym sa...

Guuu va söööt du e!!!!