tisdag 12 augusti 2008

Lista för dagen

1) Vad åt du till frukost?
Vaniljyougurt med linfrön, macka och juice.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du
själv får figurera på bilden.


Ja, som du säkert förstår så tog jag inte detta kort på mej själv, det var det senaste som togs på mej!


3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Fröken Blå, som sa att lysena på bilen blinkade. Fasen, glömde svara och tacka!

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart.

5) När var du arg senast?
I går, när Olle inte lyssnade.

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
När vi byggde kojor i skogen på kullen ovanför skolan och lekte röda-vita rosen.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Tja, måste väl vara deppdagarna på högstadiet, när man inte hade den blekaste aning om vem man var eller om det överhuvudtaget fanns nån anledning till ens existens. (Som du ser på bilden över, så har jag tydligen hittat mitt elixir).

8) Yoga eller löpning?
Yoga, för helskotta!!!!

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Oxfilé

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Oj.. GP, nätupplagorna på Expressen & Aftonbladet. Alla andra tidningar jag kan komma över.. ELLE, Allt i hemmet...

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film... your choice.
Agent Cooper i Twin Peaks

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att
spela in eller kollar reprisen.
Top Model!!!

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.
Inte nån jag kan komma på såhär. Är glad för människor som lyckas och som gått långt, kommer ju att följa efter dem!!

14) Din bästa revansch?
Att jag är där jag är idag, kan man kalla det revansch? Att jag är på väg dit jag ska!

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Svår en... Pass.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Aphjärna! Too much Indiana Jones!

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Carolina Gynning. Inget allvarligt alltså, skulle bara vara intressant och hänga lite nån dag.

18) Kaffe eller te?
Kaffe på morgonen, te efter två!

19) Skostorlek?
38

20) Hur ofta är du på IKEA?
2 ggr kanske... i veckan ;)

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var
tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Inga problem!
Hus, färdigrenoverat och klart.

....

Men, den här listan var väl inte så himla kul??

Inga kommentarer: