onsdag 27 augusti 2008

Latmansblogg

Som du säkert ser har den sista tiden varit ett enda långt fuskbloggande, då jag varit strängt upptagen med allt som inte har med bloggande att göra..

Fortfarande är jag en av västtrafiks ihärdigaste resenärer,
fortfarande har jag ännu inte haft mina Converse på jobbet (som jag för övrigt fortfarande älskar!),
barnen är fortfarande lika fantastiska, med parenteser.

Sommaren har kantats av tvära kast mellan verklighet och annan verklighet,
då man upptäckt att vissa saker, som man aldrig trodde skulle ändra sej,
faktiskt ändrat sej.
Jag har även analyserat skygglappseffekten som jag vuxit upp med,
detta har gjort mej ännu mer till en sanningsägare. Förmodligen kommer det att göra ondare att vara det, men jag vägrar springa livets lopp med förbundna ögon!

Nu är det nu, jag njuter i det.

Inga kommentarer: