onsdag 17 september 2008

Finns




Varje arla morgon börjar jag med att försöka hitta något rätt ok, och rätt representativt att ha på mej. Detta i sin tur har lett till att jag panikhandlat en hel del i HM's nätbutik, och tror mej ha maxat min kredit.

Efter garderobsbrottandet sker den dagliga familjeutflykten till jobb och skola.
Med spårvagn.
2 barn, som gör sitt bästa för att överrösta varandra och min älskade man har kommit på lösningen:
lyssna på morgonpasset, med hörlurar. Ingen är så oberörd på vagnen som han.

Så när jag hoppat av och resten av familjen åkt vidare och kommer in på kontoret är det enda jag känner frid.

Dagis är härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha...du ser ut som en typ olga vladimirska...puss o ha en trevlig helg...vi drar ju till villa sandhem (mamma )i helgen.
puss