lördag 4 oktober 2008

1. Humör just nu: Humör... är trött ett humör?
2. Kläder just nu: Jeans å tröja, gud så trist.
3. Musik just nu: Inget, bara smattret från regnet på mitt fönster
4. När åt du senast: En pizza, vid halv sju.
5. Favoritkläder: Måste vara min svarta klänning från Kookai, med 2 prickar.
6. Fisk eller badkruka: Fisk
7. Saft eller alkohol: Var å ett fyller sin funktion, men ok, väljer alkohol då.
8. Längd: 167,5
9. Hur många kuddar: 3, en svinstor och två andra mindre.
10. Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska. Mitt nuvarande liv har dock gjort mej till en morgonmänniska då jag anser att det du får gjort mellan 7 och 9, är lika mycket som resten av dan.
12. Sparare eller slösare: Sparande slösare.
13. Ska du duscha idag?: Nä för fasen
14. Hur många barn vill du ha i framtiden: Helst inga fler. Tror jag. Kanske ett då.
15. Framtidsplaner: Är mitt i dem just nu.
16. Bio eller promenad: Bio, givet!
17. Största svaghet: tidningar
18. Skriver du dagbok?: bloggar
19. Vem är snyggast i världen?:Kass fråga, nästa!
20. Har du en besatthet?: Också kass, nästa!

Jaha, var det allt?
Ok.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer få en till. Liten alltså. Det har jag drömt. Och varför skulle jag hålla på och drömma sånt om det inte var sant liksom? Tjingeling! :)

annatjata sa...

Å hej!
Vad bra! Tack!!
Nu vet jag!
:D