tisdag 4 november 2008

Stressad småbarnsmamma antar utmaning!

Åkaj..
första gången jag gör detta, Har blivit utmanad av Sara
Regler
* Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

Jag:
*hatar att duscha på morgonen, får brutalångest och vill kräkas
*träffar en kiropraktor 2 gånger i månaden, han knäcker så att det låter som om att en ask tändstickor ramlar ut på backen
*älskar en saftig Sibyllaburgare 150 g, med dubbel ost
*ser spöken då och då
*har just inlett ett livslångt förhållande med staden München
*är fast besluten att uppfostra mina söner till världens bästa män
*väntar så på att Antikrundan ska starta igen i januari

Så, nu ska vi utmana... Linkan, Blå, Fia, Hedda, Lottis, Trebarnsmamman
Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, rolig utmaning! =) Gör det i morgon, nu ska jag lägga mig! Kraam Lottis

Anonym sa...

Hej!
Tack för utmaningen...jag gör den om några dagar :)

Anonym sa...

Nu har jag gjort utmaningen: http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=1577