måndag 22 december 2008

4 down, 1 to go

Uppdatering av den första riktigt fina juleklappen:
Efter att vi besökt min kusin igår, lagat julgodis och ätit Janssons,
frågade Noah om det är så att man måste vara majsjuk för att spy.
Ja, sa jag, med facit i hand.

2 minuter senare, var han i full gång.
God Jul.
Årets julklapp 2009 är en hink!

Vid 5 i morse, sa jag hej till helvetet,
inte så långt efter kom Jon.

Nu har vi en hoppande soon-to-be-magsjuk 4-åring att lugna ner,
en tillfrisknad överlycklig ett-och-ett-halvt-åring att roa.

Just i detta fall är livet inte riktigt rättvist.

Men, det är livet.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men käraste du, vilken katastrof! Det är ju inte så att man vill erbjuda sin hjälp heller direkt... =) Hoppas ni blir friska så vi vågar träffa er! Glöm inte smsa mig nu då om ni har tid över.
Bamsekram

Sofia sa...

Brrr, stackare! hoppas att ni frisknade till. och hur hemskt det än låter: glad är jag som inte träffade er på jul i år. Vi hade ändå fullt upp med Harrys två nya gaddar samt humör och mage som hör till.