måndag 26 januari 2009

Det regnar här i Stockholm idag...

En gammal Caroladänga, passar fint för att beskriva läget i huvudstaden en måndag som denna.
Är på litentripp med storsonen, till Stockholm, för att förnya hans amerikanska pass.
Vi var på amerikanska ambassaden idag kl. halv 12.
Det var stängt.
Eller, inte stängt, men det tar enbart emot besök mellan 9-11. Jag har lusläst, och gått igenom allt på ambassadens hemsida, örutom just detta.
Så, det var vackert att andas en aning, och tacka gudarna för att jag bokat 2 övernattningar, så att vi kan infinna oss något tidigare i morgon bitti.

Hursom så får jag och Noah tillbringa lite tid med fina väninnan, som så när på en dag ska få sitt och makens tredje barn.
På ett sätt hoppas jag att han kommer inatt, så att jag kanske hinner snusa lite baby innan X2000 går tillbaks till Götet, och vardan.
På ett annat myser jag till fullo av att ha henne lite för mej själv, och bara prata, älta och prata lite till.

Rafflande fortsättning följer.

Inga kommentarer: