tisdag 11 augusti 2009

Följetång

Måste hålla med mig själv om att jag faktiskt är rätt tråkig.
Känns som om att varje dag simmas igenom i sirap,
och energi som jag tidigare haft är som bortblåst!

Jag försöker med alla taktiker möjliga,
att ta mig ur snedheten,
och visst ser jag vissa glimtar,
men bara för att snabbt halka tillbaka i det slemmiga...

Så,
ni fina,
nu ska jag försöka bättra mig.
Med målbilder,
mat och framåtanda,
nå högre höjder.

Fattar bara inte varför man sackar ihop ibland.
Jag har ju allt.

Och,
här presenterar jag för er:
ett framsteg,
varje dag.

1 kommentar:

ingrid sa...

ett nytt inlägg. länge sen du skrev sist. jag går in ibland & kollar om du skrivit något.
det där med att känna sig lite hängig emellanåt är bara sunt, för då inser man vad sann lycka är när den sedan dyker upp. för det gör den alltid...

KRAM