torsdag 10 januari 2008

JAG- ett vinnande koncept!


Okej, jag väntar på flytet...flödet...hoppas att det kommer snart...

Det här med bloggande kan ju, som jag så sorgligt redan vet, leda till mycket oreda, men jag hoppas också på, som i detta fall att det kanske leder till att man kommer nånvart med sitt egna huvud. Tips och idéer mottages alltså tacksamt!
Så, nu försöker jag igen, min andra blogg, kanske varar den längre än den första för snart två år sen... Kanske inte..

Ikväll har jag varit på en föreläsning med 2 mycket inspirerande tjejer,Sofia Bergenstjerna och Frida Haavisto= Beautiful business och tjejerna bakom www.driftig.nu. En portal för kvinnliga företagare, att samlas på. Var i hela friden ska jag nu med detta, undrar du..tja, det undrar jag med, men bättre att hänga på än inte...
Farmor satt barnvakt åt lilltjejen och resten av familjen besökte Scandinavium och Disney on Ice.
Nu verkar alla vara nöjda, framförallt farmor, som slapp uppdraget: Hopplös-mammsjuk-8-månaders-baby, John Blund spelar speldosa för jag vet inte vilken gång i ordningen.. tack gud för min envise man..

Landgången från kaffepausen vänder sej i magen, och antikrundan lockar...
For now--

Inga kommentarer: