fredag 25 januari 2008

Min skatt


I början av veckan, stannade tiden liksom upp lite. En välförtjänt paus i vardagslivet.

Jag fick en alldeles egen gudson!! Ja, jag kommer ju att dela uppdraget, men han är i alla fall MIN!


Lille Charlie föddes den 29 augusti 2007, en stadig pojke som redan från början var sådär go att hålla i. Hans mamma är en av mina hjärtevänner, du som alltid ställer upp, hans pappa är en av de snällaste jag vet. Ni ska veta, att även när det stormar som mest, så är ni alltid lika välkomna här, helt villkorslöst! Vilken ära!


"Hjärtans allra käraste barn, så väl att du kom ändå."

1 kommentar:

Moca sa...

Hej AnnaTjata!
Är inte så bra på detta med bloggande men tänkte ändå försöka att skriva en kommentar här till dig...jag skrev och skrev men när jag skulle "publicera" den så var jag tvungen att fylla i en massa saker först... Nu har jag gjort det men hela min kommentar försvann...... Jag berättade ialla fall att jag satt brevid "moster Glamour" och mumsade på god mat igår, i Göteborg. Vi firade Birgit. Då berättade Moster att du har en blogg och då blev jag nyfiken och nu när jag är tillbaka hemma (i ett hus där du sprungit mycket som barn) så gick jag ut och kikade...Kul! detta med bloggar är helt nytt för mig men det verkar så kul och väldigt självutlämnande.
Såg bilderna på dig och Greta...vad lika ni är (komlimang!)
Nu har just Gretas son meddelat mig att han går och lägger sig och bad mig hälsa till dig. Jag får skriva mer en annan gång för nu lyder inte fingrarna längre....Det tar på krafterna att vara i storstan och fira svägerskor...
Må så gott
M