lördag 9 februari 2008

Schlagertappad


--Gokväll go vänner--

Har just avfyrat de 8 första bidragen till årets Melodifestival. Trodde att detta skulle bli året då jag inte skulle bry mej, men sakta kröp febern på...
Allt började i onsdags, på jobbet. Båtmässan. Framför mej i keps och jeansjacka står E-Type. Jag är inte så imponerad av killen, men på nåt sätt var det hans uppenbarelse som triggade.
På väg hem från jobbet såg jag att Scandinavium iklätts pastellfärger...sakta är jag på väg rakt in i smeten..

Igår var det bara schlager i ipoden..

Och idag:
Laddar med ett intensivt pass på gymet-
Köper tidningen MED bilaga-
Lagar kyckling med fetaost sås-
Tappar kontakten sakta med min familj, bryr mej helt enkelt inte om tandborstning eller välling, de FÅR klara sej!-
Moffar i mej olidliga mängder godis (mår mycket, mycket illa, men ändå redo för påfyllning)-

Gillar Tappers Mirakel, väldans massa. Men vilka gula tänder tjejen har! Hoppsan, kollar de inte sånt före de ställer sej på scen??

Inga kommentarer: