söndag 18 oktober 2009

Loggade ut lite

Hej där,

i denna tidsålder av inloggande på olika sociala nätverk, har jag loggat ut.
Helt.
Detta var ett medvetet drag, helt för mig själv, för att jag behövde analysera hur mycket tid jag egentligen tillbringar framför skärmen.
Detta har lett till:

Organiserad källare och vind (inkl. barnkläderna!!)
Traderahögar i olika storlekar
Inköp, samt installation av vardagsrumsbord.
Påbörjad skrivtenta i konflikthantering
2 brödbak
1 dag i Borås

det har även lett till:
att min amerikanska del av familjen trott att jag sagt upp vänskapen med dem.
Detta är läskigt.
De borde känna mig bättre,
men det verkar som om att de hellre litar till ett verktyg som spottar ur sig idiotiska tester som:
"How lucky are you today"
eller
"Vilken ställning passar dig bäst"

Så nu går jag i tankar, att helt enkelt skita i att logga in alls. Nånsin igen.
För såhär får det faktiskt nästan inte vara.
Usch!

Inga kommentarer: